אז.. יש לי בגרות בלשון בעוד שבועיים בערך ואני פשוט מתוסכלת ולא יודעת מה לעשות.. אני בסך הכל ילדה חכמה באמת שכן מבינה ותמיד אוהבת להשתתף בכיתה ולדון עם המורה וגם להתווכח אבל השנה הייתה כל כך קשה , בבית ספר שלי לא הביאו שום הקלות , המורה היא מורה גרועה , הזום הזה גם הרס הכל והגעתי למצב שיכול להיות שהמגן שלי יהיה בין 35-50 ואני בטוחה שגם בבגרות בעוד שבועיים אני אקבל 50 ולמה? בגלל כל המצב ובגלל המורה , אני לא היחידה בכיתה שמקבלת ציונים כאלה אבל זה לא משנה כי אני לא יודעת מה לעשות.. ללמוד לא יעזור לי אני לא מבינה שום דבר