3 תשובות
לא מומלץ, יש לו ריח סבבה אבל הוא ממש חונק זה משהו ממש מוזר כל פעם שהייתי שמה אותו הוא היה נכנס חונק אותי ובשום בושם או ספריי גוף זה לא קרה לי זה משהו הזוי
אני אישית לא מתחברת למוצרים שלה
תקני של ויקטוריה גם ריחות משגיעים
במיוחד הסגול וגם מחיר שמתאים לכל כייס.
לא. הוא מריח כאילו את עם בנות 60 בפילאטיס