10 תשובות
פשוט לא לרשום לו הודעות יותר, אם הוא רוצה שישלח ויראה נכונות להמשיך את הקשר
זה מתיש כשזה חד צדדי
זה מתיש כשזה חד צדדי
שואל השאלה:
אני יודע כולם אומרים לי לא לשלוח כלום וחברים שלי אפילו רושמים לו בלי שאני יודע (זה לא משהו רע) אבל הכמות פעמים שאני או אחרים אומרים לו והוא לא נתפס ולא אכפת לו קשה לי באמת שקשה לי
אני יודע כולם אומרים לי לא לשלוח כלום וחברים שלי אפילו רושמים לו בלי שאני יודע (זה לא משהו רע) אבל הכמות פעמים שאני או אחרים אומרים לו והוא לא נתפס ולא אכפת לו קשה לי באמת שקשה לי
אנונימי
אז אל תגידו לו יותר, באמת אם הוא רוצה שיבוא.. לא צריך לתת יחס יותר מידי
יהיה בסדר אל תתעסק בזה הרבה, תקווה שזה חשוב לו כמו שזה חשוב לך וזהו
לא חושבת שיש הרבה מה לעשות :(
יהיה בסדר אל תתעסק בזה הרבה, תקווה שזה חשוב לו כמו שזה חשוב לך וזהו
לא חושבת שיש הרבה מה לעשות :(
שואל השאלה:
סעמק באמת שנמאס לי כבר אני באמת לא יכול זה נשמע הכי טיפשי אולי או מפגר אבל באמת קשה לי עם איך שהוא מתנהג כי אחרי זה הוא מצפה ממני גם למשהו ואני כל היום לא יוצא לי מהמוח וזה שהוא גם לא מתקשר לא שולח הודעה זה מטריף אותי כי העיקר לכולם הוא כן יודע וגם לפתוח עליי מאחורי הגב
סעמק באמת שנמאס לי כבר אני באמת לא יכול זה נשמע הכי טיפשי אולי או מפגר אבל באמת קשה לי עם איך שהוא מתנהג כי אחרי זה הוא מצפה ממני גם למשהו ואני כל היום לא יוצא לי מהמוח וזה שהוא גם לא מתקשר לא שולח הודעה זה מטריף אותי כי העיקר לכולם הוא כן יודע וגם לפתוח עליי מאחורי הגב
אנונימי
מבינה אותך זה מעצבן רצח
באמת תתעלם זה כבר בעיה שלו שהוא פותח מאחוריי הגב ולא בא להגיד דוגרי מה הוא רוצה
באמת תתעלם זה כבר בעיה שלו שהוא פותח מאחוריי הגב ולא בא להגיד דוגרי מה הוא רוצה
שואל השאלה:
תשמעי זה קשה לי קשה לי בן אדם אנחנו החברים הכי טובים ארבע שנים ורק בשנה האחרונה כל חודש יש לו תקופה קשה והוא צריך זמן לעצמו ואז שנוח לו הוא חוזר לחיים הוא לא חושב אולי גל עליי עובר דברים הוא לא יודע מה קורה לי בחיים באמת הוא לא יודע וכמה דברים באמת משמעותיים קרה לי בתקופה האחרונה ולא אכפת לו ואני דואג לעצמי ולמי שאכפת ממני ו אלוהים אפ הייתי מכיר אותך אישית והיה לי איך לשלוח לך את מה שכתבתי לו אף בן אדם באלוהים אף בן אדם לא יכול להתרחק אחרי דבר כזה והוא בשלו
תשמעי זה קשה לי קשה לי בן אדם אנחנו החברים הכי טובים ארבע שנים ורק בשנה האחרונה כל חודש יש לו תקופה קשה והוא צריך זמן לעצמו ואז שנוח לו הוא חוזר לחיים הוא לא חושב אולי גל עליי עובר דברים הוא לא יודע מה קורה לי בחיים באמת הוא לא יודע וכמה דברים באמת משמעותיים קרה לי בתקופה האחרונה ולא אכפת לו ואני דואג לעצמי ולמי שאכפת ממני ו אלוהים אפ הייתי מכיר אותך אישית והיה לי איך לשלוח לך את מה שכתבתי לו אף בן אדם באלוהים אף בן אדם לא יכול להתרחק אחרי דבר כזה והוא בשלו
אנונימי
שואל השאלה:
תשמעי זה נראה איפושהו הגיוני שנה שעברה שלושה חודשים הוא לא דיבר עם אף אחד לא שאל לא כלום ועוד אנחנו כל פעם סולחים וסולחים לו דיי אין לי כוח אני מרגיש מעיק וגם מעיק לעצמי כבר אבל קשה לי וואי סליחה שאני חופר
תשמעי זה נראה איפושהו הגיוני שנה שעברה שלושה חודשים הוא לא דיבר עם אף אחד לא שאל לא כלום ועוד אנחנו כל פעם סולחים וסולחים לו דיי אין לי כוח אני מרגיש מעיק וגם מעיק לעצמי כבר אבל קשה לי וואי סליחה שאני חופר
אנונימי
שואל השאלה:
אני פשוט מאוכזב זהו והוא לא מבין את זה וכמה אני יכול לכעוס ולהתעצבן על איך שהוא מדבר עליי ואני איכשהו עדיין רוצה להיות בקשר איתו ואני רודף אחריו כל יום ולמה אני צריך כל יום להתאכזב מבן אדם
אני פשוט מאוכזב זהו והוא לא מבין את זה וכמה אני יכול לכעוס ולהתעצבן על איך שהוא מדבר עליי ואני איכשהו עדיין רוצה להיות בקשר איתו ואני רודף אחריו כל יום ולמה אני צריך כל יום להתאכזב מבן אדם
אנונימי
שואל השאלה:
לחסום אותו? כי באמת היום ניסיתי להפגש והוא אומר לי מה שהוא אומר לי כל פעם וזה לא הגיוני כבר
לחסום אותו? כי באמת היום ניסיתי להפגש והוא אומר לי מה שהוא אומר לי כל פעם וזה לא הגיוני כבר
אנונימי
שואל השאלה:
בא לי למחוץ אותו נשבע לך
בא לי למחוץ אותו נשבע לך
אנונימי
באותו הנושא: