13 תשובות
גם אני
אנונימי
אין כוח אבל אין ברירה
וואו מה זה לא
אנונימית
ועוד יש בנינו אנשים פסיכופטים שמצחצחים שלוש פעמיים ביום
אנונימית
לא אבל חייבים /:
כנל, אבל אין מה לעשות
זה כזה קשה לקום מהמיטה למקלחת אני מרגישה כאילן חציתי מדבר
כן אמאלה ^
^^^^^ אני בחיים לא אבין אותם
אנונימית
גם לי אין כוח אבל אני מתגברת על זה
ואי גם לי אף פעם אין כוח ,אבל אין ברירה
אני מכורה לצחצוח שיניים
מצחצחת בוקר וערב ואחרי כל ארוחה(אלא אם כן אני לא בבית...)
מצחצחת בוקר וערב ואחרי כל ארוחה(אלא אם כן אני לא בבית...)
אנונימית
^מתה על זה
באותו הנושא: