5 תשובות
כלום תהני כל עוד את יכולה חח
לא נורא, אז מה? כל אחת בקצב שלה :)
את בת 12, ממש נורמלי והגיוני לא לקבל מחזור בגיל הזה וזה גם לא כיף אז תנצלי את הזמן בלי המחזור חחח
את רק בת 12, זה בסדר.
יש לך עוד כמה שנים טובות לקבל ולהתפתח.
יש לך עוד כמה שנים טובות לקבל ולהתפתח.
היי תקשיבי לי אל תלחצי מזה. את עוד תתפתחי והכל בסדר. בגיל הזה את לא צריכה להשוות את ההתפתחות בינך לבין בנות אחרת כי כל אחת בקצב שלה וגם את תגיעי הכל טוב
אנונימית
באותו הנושא: