12 תשובות
16 :(
אף אחד:
אנשים שלא מפתח תקווה: :(
שואל השאלה:
אני מרגישה כלכך קטינה הצילו
הלו
אבל אני 15 :(
אנונימית
כנל דרושים חברים בדחיפות
אני בפת אבל גם 16 לול בואו נפתח קבוצה של פתח תקוואיסטים
שואל השאלה:
אמלה למה כןלם 15-16 מגצגצגצ אני סך הכל חייבת חברים ציניים ברמות גחחגחג
שואל השאלה:
כןכןכןכןכן
כן כן גם אני מפתח תקווה בכיתה ח באיזה בית ספר את?
ואני ממש מסכימה איתך
שואל השאלה:
מעדיפה להגיד בפרטיי
וואי בני 16 בפתח תקווה להתאחד