3 תשובות
ממה שאני יודעת מישהי שפעילה מבחינה גופנית ( עושה ספורט והכל ) צריכה לאכול 2800 קלוריות אפילו יותר אז אם את אוכלת 2000 זה יכול לסכן את הגוף שלך ועוד אם את רוצה לעשות ספורט אז בכלל
^מה- ממש לא אני אוכלת 1500 קלוריות ביום ואני ממש שבעה ואוכלת המון
ולגביי השאלה , זה תלוי. אם את רוצה להיכנס לגירעון קלורי שזה לא בריא אבל ככה משיגים בטן שטוחה (אני חא עושה את זה) אז את צריכה להוציא יותר קלוריות מהקלוריות שאת מכניסה.
בכללי אני מוציאה כל יום יוצאת להליכה שאני גם רצה חצי מהדרך של שעה וחצי , אם את אוכלת 2000 קלוריות אני מציעה לך לעשות הליכה+ריצה של שעתיים