3 תשובות
אני מאמינה שלא...
מתי כבר??
לא חושבת
אם לא יהיה סגר אז יהיו מגבלות קשוחות יותר מבדרכ כי פורים זה החג להתקהלויות
אם לא יהיה סגר אז יהיו מגבלות קשוחות יותר מבדרכ כי פורים זה החג להתקהלויות
באותו הנושא: