36 תשובות
אני בלי עין הרע לא עוברת את זה כי אני מתעסקת בתחביבים שלי ועושה דברים שאני אוהבת תנסו גם❤
גם הולך להיות סגר רביעי תתכוננו
בני נוער בוא נתבאס ונקלל ונשנא את התקופה הזאת ביחד
בני נוער בוא נתבאס ונקלל ונשנא את התקופה הזאת ביחד
עד לפני שבועיים גם אני הייתי במצב הזה
לא מסדרת כלום ורק עצובה כל היום מהתקופה.
ואז הבנתי שאני צריכה להתאפס על עצמי
להבין שזו רק תקופה וגם ממנה אפשר לצמוח
להתחיל להציב מטרות
ולסדר עד כמה שזה קשה את החדר
לשים את הטלפון בצד בשיעורים
ולהתעודד, להבין שזה עוד רגע נגמר
להכנס לפרופורציות
אני מבינה שזה קשה אבל אין כל כך עצה
כוח רצון זאת העצה הכי טובה שאני יכולה להביא.
בהצלחה
לא מסדרת כלום ורק עצובה כל היום מהתקופה.
ואז הבנתי שאני צריכה להתאפס על עצמי
להבין שזו רק תקופה וגם ממנה אפשר לצמוח
להתחיל להציב מטרות
ולסדר עד כמה שזה קשה את החדר
לשים את הטלפון בצד בשיעורים
ולהתעודד, להבין שזה עוד רגע נגמר
להכנס לפרופורציות
אני מבינה שזה קשה אבל אין כל כך עצה
כוח רצון זאת העצה הכי טובה שאני יכולה להביא.
בהצלחה
ממש בכוח לשמור על מצב רוח טוב
אם ממש לא עובד לשים מוזיקה קפיצית ולשכב על המיטה
אין סיכוי שתשארו על המיטה, זה ייתן לכם מרץ ושמחה
אם ממש לא עובד לשים מוזיקה קפיצית ולשכב על המיטה
אין סיכוי שתשארו על המיטה, זה ייתן לכם מרץ ושמחה
אין תקווה זה לא נגמר כל פעם שזה נראה כאילו מגיע הסוף זה חוזר על עצמו :(
אנונימית
שואל השאלה:
אתה מדהים^
אתה מדהים^
אנונימית
שואל השאלה:
גם אתה בנדם מדהים^
אגב שיהיה ברור אני בחיים לא צועקת או מתעצבנת על אמא אני רק ציינתי שהיא כועסת עליי ובצדק. וכמובן שאני שותקת(:
גם אתה בנדם מדהים^
אגב שיהיה ברור אני בחיים לא צועקת או מתעצבנת על אמא אני רק ציינתי שהיא כועסת עליי ובצדק. וכמובן שאני שותקת(:
אנונימית
הכל זמני אני פשוט יודעת שזה יגמר מתישהו וזה מנחם .
אני הגעתי למסקנה אישית עבורי
אם אני אשלב לימודים זה סתם ידרדר אותי
אני משלב ספורט ביום יום לומד ומתעסק בדברים שאוהב תחביבים
מנסה לא לשבת כל היום ולהיות קצת בפעולה
אם אני אשלב לימודים זה סתם ידרדר אותי
אני משלב ספורט ביום יום לומד ומתעסק בדברים שאוהב תחביבים
מנסה לא לשבת כל היום ולהיות קצת בפעולה
אני לא מתעסקת בזה
תנסי להיות עסוקה ולא לחשוב על זה
תיםגשי עם חברים וזה
תנסי להיות עסוקה ולא לחשוב על זה
תיםגשי עם חברים וזה
למען האמת לי אין מוטיבציה לכלום אני רק שוקעת בדיכאון עוד יותר ( מאובחנת) קשה לי ללמוד בזום זה נראה כל כך חסר תקווה עד לפני שנה הייתי תלמידה מצטיינת ועכשיו הציונים שלי כל כך השתנו והמצב החברתי שלי אני בקושי יוצאת מהחדר
לדעתי אנשים שלדעתם יכולים ורוצים שיצאו להתנדב זה נותן לקהילה ומוציא אותך מהבית
אני חושבת שכולנו עוד קטנים וצריכים להנות מהחיים ושאפילו הסגר צריך להיות מגיל מסוים כי אי אפשר פשוט לסגור ילדים ובני נוער זה להרוס חיים וזה כמו לבזבז כמה שנים מחיים של ילדים
שואל השאלה:
צודק אבל בריאות יותר חשוב אז תכלס אין מה לעשות עם הסגר..
צודק אבל בריאות יותר חשוב אז תכלס אין מה לעשות עם הסגר..
אנונימית
מסכים עם הראשון, אין תקווה.
אמרתי לכם כולכם שאני הכי אוהבת אתכם בעולם?
יא מלכים, אתם פשוט מדהימים!!!!
תנו חיוך גדול על הפנים, זה הדבר הכי יפה שאתם יכולים ללבוש היום
יא מלכים, אתם פשוט מדהימים!!!!
תנו חיוך גדול על הפנים, זה הדבר הכי יפה שאתם יכולים ללבוש היום
אנונימית
אנחנו הדור הכי בודד ומסכן ב40 שנה האחרונות ובזה אין ספק
בעיקרון יש טיפ אחד לעשות את ההכי טוב שאתם יכולים את המקסימום
מזדהה איתך תתחילי לאכול בריא או שתצאי להליכה או שסתם תיפגשי אם אנשים
אני עד לפני שבוע בערך הרגשתי ממש בלי מצב רוח כל יום ושאין טעם לכל זה, החלטתי למחוק טיקטוק וסנאפצ'אט ולראות איך אני אתמודד. זה פינה לי כל כך הרבה זמן, אני יותר שמחה ויש לי הרבה יותר מצב רוח, אני מתעסקת בדברים שעושים אותי שמחה ולא כל היום בטלפון.
ממליצה מאוד לכולם (למי שיש). הזמן מסך שלי ירד ב49%!!! השעות שינה שלי היו מסודרות גם ככה אבל תמיד לפני שהייתי הולכת לישון הייתי בערך חצי שעה בטיקטוק ואז הולכת לישון כי ככה העיניים שלי היו מתעייפות, זה ממש לא בריא להיות בטלפון לפני השינה ושעתיים לפחות לפני השינה צריך להיות בלי הטלפון. זה לא הרג אותי. התעסקתי בתחביבים שלי שמעתי מוזיקה לא קצבית כל כך על ווליום נמוך ונרגעתי. ישנים ככה כל כך הרבה יותר טוב. השינה שלי נהייתה כל כך עמוקה כל לילה! ואני שמחה שעשיתי את זה.
ממליצה מאוד לכולם (למי שיש). הזמן מסך שלי ירד ב49%!!! השעות שינה שלי היו מסודרות גם ככה אבל תמיד לפני שהייתי הולכת לישון הייתי בערך חצי שעה בטיקטוק ואז הולכת לישון כי ככה העיניים שלי היו מתעייפות, זה ממש לא בריא להיות בטלפון לפני השינה ושעתיים לפחות לפני השינה צריך להיות בלי הטלפון. זה לא הרג אותי. התעסקתי בתחביבים שלי שמעתי מוזיקה לא קצבית כל כך על ווליום נמוך ונרגעתי. ישנים ככה כל כך הרבה יותר טוב. השינה שלי נהייתה כל כך עמוקה כל לילה! ואני שמחה שעשיתי את זה.
הכללה ענקית.
אני אופטימית יותר מדיכאונית
יש לי אפילו התפרצוית שמחה.
כשהייתי ביסודי הדיכאונות גררה אותי כמו טרנד. אין לי איך להסביר. אבל אף פעם לא הייתי בדיכאון אמיתי. החיים מדכאים כן
אוף אין לי באמת איך להסביר אני בוכה כל לילה אבל קשה לי להיות עצובה
אני לא בוכה באמת!
אני אופטימית יותר מדיכאונית
יש לי אפילו התפרצוית שמחה.
כשהייתי ביסודי הדיכאונות גררה אותי כמו טרנד. אין לי איך להסביר. אבל אף פעם לא הייתי בדיכאון אמיתי. החיים מדכאים כן
אוף אין לי באמת איך להסביר אני בוכה כל לילה אבל קשה לי להיות עצובה
אני לא בוכה באמת!
אנונימית
לא יודעת
אני פשוט לומדת ועושה כל מיני דברים רק כדי לא לחשוב על כל הבעיות שלי
הטיפ הכי טוב שאני יכולה לתת לך הוא פשוט לעשות מלא דברים שיגרמו לך לשכוח מהמחשבות האלה
אני פשוט לומדת ועושה כל מיני דברים רק כדי לא לחשוב על כל הבעיות שלי
הטיפ הכי טוב שאני יכולה לתת לך הוא פשוט לעשות מלא דברים שיגרמו לך לשכוח מהמחשבות האלה
לנסות לשמח אחרים ולא לרדוף אחרי איך לשמוח בעצמי :)
אם אתה יהודי אז גם הרבה שמחים מתהילים וכו' אני ממליצה לנסות
אם אתה יהודי אז גם הרבה שמחים מתהילים וכו' אני ממליצה לנסות
לעשות ספורט! לצאת לרכיבה או ריצה, מה שנעים. זה ממש עזר לי ושיפר לי את המצב רוח, אולי בזמן הפעילות עצמה זה קשה אבל אחרי, ההרגשה ממש טובה ואני יותר מרוכז בשיעורי בית וכדומה..
אני לא יכולה להסביר עד כמה אני מזדהה איתך ועם מה שכתבת
אצל רוב האנשים זה תלוי בסביבה שהם נמצאים בה.
תסדרי את החדר עד שתאהבי אותו.
גם הפרט הכי קטן שיש יעשה הבדל כל כך גדול!
תזמיני דברים ותעשי את חדר החלומות שלך העיקר שיהיה לך נוח יותר להיות בו.
אני עכשיו באמצע התהליך הזה ורק להסתכל על דברים ולחשוב איך החדר שלי יראה זה מדהים!!!
אחרי שתעשי את זה תמצאי לך תחביב מיוחד משהו שכל הזמן אפשר ללמוד ומשהו שיהיה לך כיף.
ואז את תרגישי ששעות המסך לאט לאט יפחתו.
עוד משהו תארגני לוז יומי.
זה שינה לי את החיים.
אני עושה לו את זה לכל דבר כמו מה אני אוכלת, איזה ספורט אני עושה ומתי אני עושה את השיעורים.
הכל עניין של התמדה.
ובשביל להתמיד צריך שיהיה לך נוח כמו שאמרתי בטיפ הראשון.
ואם כל הלוז שאת עושה לא עובד לך פשוט תחשבי איזה כיף זה שעכשיו החדר שלך מסודר ונקי ולמה לא לנצל את זה.
אני ממליצה להכין לוז או כל בוקר או כל ערב.
וגם עדיף להתמיד בשעות השינה כי רוב הפעמים הלימודים תלויים בכמה את ערנית.
עוד משהו ממש מרגיע ומעסיק זה לבשל.
כל הזמן כיף לבשל דברים חדשים וקצת לגוון מהתפריט היומי.
אהי למדתי להכין שייק פירות בריא ואני שותה את זה כל יום.
בקשר לאנרגיה , אם את אוהבת תה רגיל אז תשתי כל בוקר כי יש בזה קופאין וזה מביא אנרגיה.
תדברי עם חברות תחזקי את הקשר בינכן זה יעזור.
בנוגע למוטיבציה לסדר את החדר
פשוט תשימי מוזיקה ותסדרי כל יום שישי או שבת כי גם ככה אין יותר מדי מה לעשות.
תמצאי משפטי מוטיבציה שיעזרו לך לקום בכיף ולהיות במצב רוח טוב.
כי אם את במצב רוח טוב היום שלך יהיה טוב.
תוציאי את הטוב מכל דבר.
והכי חשוב!
זה לא באשמתך אם זה לא יעבוד.
זה לא עובד לכל אחד.
אבל אם זה לא יעבוד לפחות תרגישי טוב שניסית.
אומגד רק עכשיו ראיתי כמה כתבתי
טוב חח לא נורא
מקווה שעזרתי
תסדרי את החדר עד שתאהבי אותו.
גם הפרט הכי קטן שיש יעשה הבדל כל כך גדול!
תזמיני דברים ותעשי את חדר החלומות שלך העיקר שיהיה לך נוח יותר להיות בו.
אני עכשיו באמצע התהליך הזה ורק להסתכל על דברים ולחשוב איך החדר שלי יראה זה מדהים!!!
אחרי שתעשי את זה תמצאי לך תחביב מיוחד משהו שכל הזמן אפשר ללמוד ומשהו שיהיה לך כיף.
ואז את תרגישי ששעות המסך לאט לאט יפחתו.
עוד משהו תארגני לוז יומי.
זה שינה לי את החיים.
אני עושה לו את זה לכל דבר כמו מה אני אוכלת, איזה ספורט אני עושה ומתי אני עושה את השיעורים.
הכל עניין של התמדה.
ובשביל להתמיד צריך שיהיה לך נוח כמו שאמרתי בטיפ הראשון.
ואם כל הלוז שאת עושה לא עובד לך פשוט תחשבי איזה כיף זה שעכשיו החדר שלך מסודר ונקי ולמה לא לנצל את זה.
אני ממליצה להכין לוז או כל בוקר או כל ערב.
וגם עדיף להתמיד בשעות השינה כי רוב הפעמים הלימודים תלויים בכמה את ערנית.
עוד משהו ממש מרגיע ומעסיק זה לבשל.
כל הזמן כיף לבשל דברים חדשים וקצת לגוון מהתפריט היומי.
אהי למדתי להכין שייק פירות בריא ואני שותה את זה כל יום.
בקשר לאנרגיה , אם את אוהבת תה רגיל אז תשתי כל בוקר כי יש בזה קופאין וזה מביא אנרגיה.
תדברי עם חברות תחזקי את הקשר בינכן זה יעזור.
בנוגע למוטיבציה לסדר את החדר
פשוט תשימי מוזיקה ותסדרי כל יום שישי או שבת כי גם ככה אין יותר מדי מה לעשות.
תמצאי משפטי מוטיבציה שיעזרו לך לקום בכיף ולהיות במצב רוח טוב.
כי אם את במצב רוח טוב היום שלך יהיה טוב.
תוציאי את הטוב מכל דבר.
והכי חשוב!
זה לא באשמתך אם זה לא יעבוד.
זה לא עובד לכל אחד.
אבל אם זה לא יעבוד לפחות תרגישי טוב שניסית.
אומגד רק עכשיו ראיתי כמה כתבתי
טוב חח לא נורא
מקווה שעזרתי
תמיד כשאני עצובה ברגע שאני שומעת שיר ואוהבת אותו
זה עושה לי מצב רוח טוב
זה עושה לי מצב רוח טוב
יש כאן אחלה תשובות שמספקות מענה אבל אם זה עוזר ועוד רלוונטי, אני אוסיף עוד אחת משלי.
בתור מישהי שדי בסוף כל הטירוף של הגיל הזה, (ועדיין נחשבת כעשרה) מהניסיון שלי אני יכולה להגיד לך שההתמודדות הכי טובה היא לא לקחת הכל ללב וברצינות מדי. אני יודעת שקל להגיד, עברתי את הגיל הזה כמו רובנו פה והכל נורא מרגיש קיצוני. ככה זה. אני כאן כדי להזכיר ולהעיד מנסיוני שהכל עובר בסוף, שהרבה פעמים בגיל הזה דברים נראים לנו חד משמעיים ובראייה שהיא קיצונית מהראייה ה"רגילה". מבינים את זה אחרי שכל הסערה הזאת של גיל הטיפש עשרה חולפת. עד אז, מנסים כל הזמן לקחת את הכל בפרופורציות, לא משנה מה - אם זה קורונה, בגרויות, משבר בחברות, משבר בבית, במשפחה, בזוגיות.
אין לי ספק שזה גיל קשה שכרוך בעוד המון בעיות מסביב לאלה של גיל ההתבגרות. צריך לזכור שזה לא חוזר, לנצל מהזמן הזה את הדברים היותר טובים כמה שאפשר גם כשלא משנה כמה נראה לנו שאי אפשר. תמיד אפשר, גם אם זה הכי מעט. הגיל הזה לא חוזר וצריך להפיק את החוויות והרגעים הטובים ביותר לצד הקשים. גם כשהכל מרגיש קשה, לחפש תמיד איזון, למצוא גם את מה שטוב ולא לשכוח שאנחנו לומדים כל הזמן ושזאת התקופה הכי יפה שיש ❤
בתור מישהי שדי בסוף כל הטירוף של הגיל הזה, (ועדיין נחשבת כעשרה) מהניסיון שלי אני יכולה להגיד לך שההתמודדות הכי טובה היא לא לקחת הכל ללב וברצינות מדי. אני יודעת שקל להגיד, עברתי את הגיל הזה כמו רובנו פה והכל נורא מרגיש קיצוני. ככה זה. אני כאן כדי להזכיר ולהעיד מנסיוני שהכל עובר בסוף, שהרבה פעמים בגיל הזה דברים נראים לנו חד משמעיים ובראייה שהיא קיצונית מהראייה ה"רגילה". מבינים את זה אחרי שכל הסערה הזאת של גיל הטיפש עשרה חולפת. עד אז, מנסים כל הזמן לקחת את הכל בפרופורציות, לא משנה מה - אם זה קורונה, בגרויות, משבר בחברות, משבר בבית, במשפחה, בזוגיות.
אין לי ספק שזה גיל קשה שכרוך בעוד המון בעיות מסביב לאלה של גיל ההתבגרות. צריך לזכור שזה לא חוזר, לנצל מהזמן הזה את הדברים היותר טובים כמה שאפשר גם כשלא משנה כמה נראה לנו שאי אפשר. תמיד אפשר, גם אם זה הכי מעט. הגיל הזה לא חוזר וצריך להפיק את החוויות והרגעים הטובים ביותר לצד הקשים. גם כשהכל מרגיש קשה, לחפש תמיד איזון, למצוא גם את מה שטוב ולא לשכוח שאנחנו לומדים כל הזמן ושזאת התקופה הכי יפה שיש ❤
אני אוהב את הזום, די כבר להתמרמר זום הרבה יותר כיף מבית ספר תסתכלו על היתרונות ולא על החסרונות, אפשר לקום מאוחר לקבל מאה בכל מבחן בזכות נפלאות האינטרנט, לא צריך להיות עם מסכות ובנוסף אפשר עדיין להיפגש עם חברים
שואל השאלה:
צודק 100 אחוז אבל אי אפשר להגיד שזה לא פוגע בנפש שלא יוצאים החוצה לא רואים חברים (אני אישית יוצאת ורואה אבל הרבה פחות) ואי אפשר להגיד שזה לא פוגע לא להפגש עם חברים שגרים רחוק ובכללי לדבר עם אנשים כמו פעם היום הכל דרך מסכים אז כן יש בזה משהו עצוב אבל מבינה את הנקודה^
צודק 100 אחוז אבל אי אפשר להגיד שזה לא פוגע בנפש שלא יוצאים החוצה לא רואים חברים (אני אישית יוצאת ורואה אבל הרבה פחות) ואי אפשר להגיד שזה לא פוגע לא להפגש עם חברים שגרים רחוק ובכללי לדבר עם אנשים כמו פעם היום הכל דרך מסכים אז כן יש בזה משהו עצוב אבל מבינה את הנקודה^
אנונימית
וואו אני כלכך מזדהה עם זה, פשוט עצבות מתמשכת..
אני מרגישה כאילו כל יום חוזר על עצמו והדבר היחיד שעוזר לי זה מוזיקה וגם זה בקושי. חבל שאף אחד לא אכפת מההשלכות של המצב על בריאות הנפש.
אנונימית
אני חייבת להגיד שככה זה בני נוער, אלה גילאים שכל ההורמונים משתוללים, פעם יש לנו תקופות יותר מדוכאות ופעם ההכי טובות בחיינו.
אנחנו תמיד צריכים להתעסק רק בדברים טובים שעושים לנו טוב ולדבר (גם אם זה אפילו בטלפון) רק עם אנשים שעושים לנו טוב, רובנו נוטים להיות בסביבת אנשים שלא עושים לנו טוב ואנחנו מודעים לזה אבל מתעלמים מזה... תשחררו מאנשים כאלה, תפתחו לאנשים שיעשו לכם טוב, האנשים הרעילים האלו רק מחמירים את העצב והבאסהה...
זו בהחלט תקופה רשה ומטורפת (אני בעצמי הייתי בדיכאון ואובחנתי ועדיין יש לי תקופות וימים קשים, אבל אני נאחזת בזה שאני מתעסקת בדברים שאני אוהבת, רואה אפילו סרטים מצחיקים, עושה המון כושר, הכל כדי שיעלה המצב רוח)
אנחנו תמיד צריכים להתעסק רק בדברים טובים שעושים לנו טוב ולדבר (גם אם זה אפילו בטלפון) רק עם אנשים שעושים לנו טוב, רובנו נוטים להיות בסביבת אנשים שלא עושים לנו טוב ואנחנו מודעים לזה אבל מתעלמים מזה... תשחררו מאנשים כאלה, תפתחו לאנשים שיעשו לכם טוב, האנשים הרעילים האלו רק מחמירים את העצב והבאסהה...
זו בהחלט תקופה רשה ומטורפת (אני בעצמי הייתי בדיכאון ואובחנתי ועדיין יש לי תקופות וימים קשים, אבל אני נאחזת בזה שאני מתעסקת בדברים שאני אוהבת, רואה אפילו סרטים מצחיקים, עושה המון כושר, הכל כדי שיעלה המצב רוח)
מה שמרים אותי מהספה זה המחשבה שאני סתם שורף לעצמי את הזמן אני צריך להספיק כמה שיותר כי הזמן עף
אני כרגע בן 18 ואני מרגיש כאילו לפני שנה הייתי בכיתה ז הזמן טס אני זוכר את עצמי ילד תמים שלא מבין כלום מהחיים שלו
אני יבזבז את הזמן שלי בלישון? בלהיות בפלאפון? אני עוד שנה יזכור בכלל מה עשיתי בפלאפון?
אני יותר מ 3/4 מהזמן שרפתי על משחקי מחשב ועל הפלאפון לא הייתי במציאות בכלל אז חייב לעצור את זה מאוחר שאני לא יתעורר על עצמי בגיל 30 או בכלל לא
אני לא רוצה שהחיים שיעברו לי מול העיניים שאני ימות יהיו משעממים אני אני רוצה להינות כמה שיותר לחוות כמה שיותר לעשות כמה שיותר ולהספיק כמה שיותר
אני כרגע בן 18 ואני מרגיש כאילו לפני שנה הייתי בכיתה ז הזמן טס אני זוכר את עצמי ילד תמים שלא מבין כלום מהחיים שלו
אני יבזבז את הזמן שלי בלישון? בלהיות בפלאפון? אני עוד שנה יזכור בכלל מה עשיתי בפלאפון?
אני יותר מ 3/4 מהזמן שרפתי על משחקי מחשב ועל הפלאפון לא הייתי במציאות בכלל אז חייב לעצור את זה מאוחר שאני לא יתעורר על עצמי בגיל 30 או בכלל לא
אני לא רוצה שהחיים שיעברו לי מול העיניים שאני ימות יהיו משעממים אני אני רוצה להינות כמה שיותר לחוות כמה שיותר לעשות כמה שיותר ולהספיק כמה שיותר
יש משפט שאני אוהבת עכשיו: החיים קשים/ the world is so bad
אנונימית
התקווה שלי כבר נאבדה מזמן בגלל התקופה הזאתי