7 תשובות
עדיף בבית ספר זה מלחיץ בזום לא יודעת למה
אנונימית
שואל השאלה:
באמת? אני דווקא מעדיפה בזום 100 בקל חחח
אני מקבלת ציונים גרועים וגם בזום וגם בבית ספר אז לא שזה משנה לי משהו
יותר קשים ועדיף בזום.
אבל בכללי עדיף בית ספר על זום לדעתי
יהיה לי נכשל אבל בסדר, עדיף זום ולא פרונטלי
אנונימי
חזרתי לבית ספר היום והיה לנו מבחן 4 שעות
אך איך אני מתגעגעת לזום באמת
יותר קשה מאשר בזום חח