תשובה אחת
יש עכשיו המון ימים פתוחים באוניברסיטות, וגישה לפרופסורים ומרצים שיכולים לענות לך על שאלות בכל הנושאים שקשורים ללימודים ולאפשרויות התעסוקה.
אני מציעה לך לשאול מהי דעתם, ואפילו לברר איתם אם יצא להם ללמד או לשמוע על קולגות שבעצמם היו או עדיין מטופלים או מאובחנים בצורה כזו או אחרת.
אני באופן אישי לא יודעת איך זה משפיע ואם בכלל, אבל נשמע שחשוב לברר לפני שתתחילי את המכינה
אני מציעה לך לשאול מהי דעתם, ואפילו לברר איתם אם יצא להם ללמד או לשמוע על קולגות שבעצמם היו או עדיין מטופלים או מאובחנים בצורה כזו או אחרת.
אני באופן אישי לא יודעת איך זה משפיע ואם בכלל, אבל נשמע שחשוב לברר לפני שתתחילי את המכינה
באותו הנושא: