11 תשובות
זה בעיקרון פחמימה ריקה,אז בגלל זה
פחמימה ריקה.
כי זה משמין
חחח
זה לא משמין אם אוכלים את זה במידה.
אז אם אוכלים מזה הרבה מדי זה יכול להשמין כי זה פחמימה.
כי זה פחמימה ריקה ופחמימות ריקות הופכות לסוכרים בגוף אם אני לא טועה
שואל השאלה:
אוקיי פחמימה ריקה אבל זה לא משמין בוא נעזוב את זה שזה לא בריא אבל משמין זה לא
זה כן אם אוכלים הרבה מזה, אבל נגיד איזה פעמיים שלוש בשבוע זה בסדר
בגלל שזה פחמימה ריקה
כי שמים גם רוטב וזה, אבל זה תלוי גם איזה פסטה
אנונימי
זה פחמימות
שואל השאלה:
בתמונה יש בערך 60 גרם