10 תשובות
לצאת איתם בקטע זוגי לא
עד 69 זה בסדר לא יגידו לך כלום על זה מ70 יש חשד קל
מזעזע, למה אתה צריך לצאת עם כמה במקביל??
כל עוד זה מספר זוגי הכל בסדר
האמת שיש זוגיות פוליאמורית שזה מערכת יחסים של 2 פרטנרים או יותר - אבל זה לא רק לקיום יחסי מין, אלא בכללי לאהבה כמו בזוגיות של 2 אנשים אז אממ כן
בקטע זוגי ממש לא!!!!
אם אתה יוצא בקטע זוגי עם כמה בנות זה מבחינתי בגידה.
מערכת יחסים אמורה להיות אישית ורק שלכם זה ממש מזעזע אם מישהו ישחק ככה ברגשות של אחרים.
אני מדברת גם אם זה היה לגבי לצאת עם הרבה בנים וגם עם בנות.
מה אתה חושב?
עזוב כולם פה אנשים יפי נפש בטוחים שאם אתה יוצא עם מישהי אתה מתחתן איתה למחרת.
תצא עם 1-4 חמש גג, לא יקרה כלום כל עוד אתה לא מוגדר אצלן בזוגיות.
לא יודע מה האובססיה באתר הזה לנאמנות, זו לא בגידה זה לא כלום. אתה רוצה למצוא את הכי מתאימה לך וזה בסדר גמור
2, גאד. תכבדו את השים שאתם יוצאים איתן!