16 תשובות
וואי כן
כן פשוט כן
כן, לא אוהבת
זה שאנחנו מכירים לא משנה את העובדה שהאוזניות היו תקועות לו באוזן, ואותי זה דיי מגעיל.
אני לא נותנת לאף אחד לגעת לי באוזניות.
אני לא נותנת לאף אחד לגעת לי באוזניות.
זה תלוי יש אנשים שאני נגעלת מהם ויש כאלה שלא
כן
לרוב לא
בכל מקרה תמיד אפשר לנקות אחרי
בכל מקרה תמיד אפשר לנקות אחרי
כן זה מגעיל
אם זה אוזניות קטנות, כן
אם זה אוזניות גדולות,לא
אם זה אוזניות גדולות,לא
באוזניות שנכנסות לתוך האוזניים קצת אבל לבן אדם קרוב נראלי אני אתן, אבל בכללי יש לי אומניות גדולות אז חא אכפת לי
כן מאוד
כן ן ן ן ן ! !
באותו הנושא: