16 תשובות
וואי כן
כן פשוט כן
כן, לא אוהבת
DF1
זה שאנחנו מכירים לא משנה את העובדה שהאוזניות היו תקועות לו באוזן, ואותי זה דיי מגעיל.
אני לא נותנת לאף אחד לגעת לי באוזניות.
זה תלוי יש אנשים שאני נגעלת מהם ויש כאלה שלא
כן
לרוב לא
בכל מקרה תמיד אפשר לנקות אחרי
כן זה מגעיל
אם זה אוזניות קטנות, כן
אם זה אוזניות גדולות,לא
באוזניות שנכנסות לתוך האוזניים קצת אבל לבן אדם קרוב נראלי אני אתן, אבל בכללי יש לי אומניות גדולות אז חא אכפת לי
כן מאוד
כן ן ן ן ן ! !