8 תשובות
סליחה אבל זה הכי גרוע ששמעתי עד עכשיו
אנונימית
לא טוב
אנונימית
קודם כל את לא מכוערת,דבר שני לא היית צריכה לענות לה פעם הבאה פשוט לא לענות
זה חזקק
תלתלים זה מהמם גם לי יש
אבל מה שאמרת לא ואו
אבל מה שאמרת לא ואו
ממש ממש חרא
שואל השאלה:
מזל שלא אמרתי את זה לאף אחת
מזל שלא אמרתי את זה לאף אחת
אנונימית
שואל השאלה:
אווץ
אווץ
אנונימית
באותו הנושא: