8 תשובות
ברשקה, שיין, אורבניקה. אני אוהבת סטייל פשוט יפה וזול חח
ברשקה
ברשקה/פול אנד בר
אני קונה שם את רוב הבגדים שלי
אני קונה שם את רוב הבגדים שלי
שיין, עדיקה, פול אנד בר, ברשקה.
אני ממש אוהבת את קסטרו הג'ינסים שלהם יושבים מהמם על הגוף ותמיד יש להם מבחר ענקי של בגדים
אנונימית
שיאין תאמת
טוונטי פור סבן
וואו יש הרבה
באותו הנושא: