התחברות הרשמה

יש כאן אנשים שיוצרים אנימציות בblender ?איך למדתם לעבוד איתה?וכמה זמן לקח לכם ללמוד?

7 בפברואר 2021, 15:22
לימוד עצמי    
תשובה אחת
שואל השאלה:
תודה רבה !
התחלתי ללמוד את הבסיס לפני כמה ימים
אני אנסה את הערוצים שהמלצת לי
אנונימית
באותו הנושא:
באיזו תוכנה אנשים יוצרים אנימציות?
הגיון של אנשים שיוצרים אנימה?
יש פה אנשים שיוצרים מנגה?
לאנשים שיוצרים (מלחינים/ כותבים/ מציירים/ יוצרים סרטונים/ כוריאוגרפים וכו'..)
איך יוצרים אנימציות?
נכון יש את כל האנשים האלה שיוצרים את הסרטים המצויירים
יש ביקוש לעבודה בתור יוצר אנימציות ?
באיזה תוכן ביוטיוב אתם יוצר צופים: אנימציה או ראנטינג?
אנשים שעושים אנימציות סטופ-מושן/חולמים לעשות?
נכון יש אנשים שמעצבים דמויות ונשקים למשחקי מחשב או סרטי אנימציות וכו'?
תנו לי שמות של אנשים שיוצרים משהו מצחיק כאילו למשל עמית חנגל או רבין אחמן