4 תשובות
פורטנייט + חברה = ילד בן 9, לא?
סתם, צוחק..
אממ... אין לי פורטנייט
סתם, צוחק..
אממ... אין לי פורטנייט
שואל השאלה:
לא מבינה מה יש לכם נגד פורטנייט וממש לא 9 לא משנה אם אין לך במה לעזור עדיף שלא תרשום
לא מבינה מה יש לכם נגד פורטנייט וממש לא 9 לא משנה אם אין לך במה לעזור עדיף שלא תרשום
אנונימית
זה לא מה שיש לנו נגד פורטנייט
זה מה שיש לנו נגד הקהילה של פורטנייט
זה מה שיש לנו נגד הקהילה של פורטנייט
שואל השאלה:
אה סבבה אבל אל תכליל
אה סבבה אבל אל תכליל
אנונימית
באותו הנושא: