4 תשובות
פורטנייט + חברה = ילד בן 9, לא?
סתם, צוחק..
אממ... אין לי פורטנייט
שואל השאלה:
לא מבינה מה יש לכם נגד פורטנייט וממש לא 9 לא משנה אם אין לך במה לעזור עדיף שלא תרשום
אנונימית
זה לא מה שיש לנו נגד פורטנייט
זה מה שיש לנו נגד הקהילה של פורטנייט
שואל השאלה:
אה סבבה אבל אל תכליל
אנונימית