6 תשובות
כן ההסגר נגמר
נראלי שכן
כן
אפשר אבל תסתכלי כל ההנחיות עדיין יש דברים שאסור. תבדקי ליתר ביטחון שלא תקבלי קנס
כן
כן, נגמר. ניתן לטייל, להסתובב, וכו'.