6 תשובות
כן ההסגר נגמר
נראלי שכן
כן
אפשר אבל תסתכלי כל ההנחיות עדיין יש דברים שאסור. תבדקי ליתר ביטחון שלא תקבלי קנס
כן
כן, נגמר. ניתן לטייל, להסתובב, וכו'.
באותו הנושא: