9 תשובות
תלוי במה אבל כמעט בהכל ארהב
כרגע ישראל.
ארהב ממש ירדה בערכה מאז הקורונה.
ארהב ממש ירדה בערכה מאז הקורונה.
ארהב
בגדול מה שהראשון אמר אבל שתדעי שישראל מאוד מפותחת יחסית למלא מדינות אחרות ויחסית ל70 שנה
ארה"ב קל אבל גם ישראל אחלה אבל ארה"ב כרגע יותר מפותחת
ישראל, בארה"ב יש פשוט כל כך הרבה אנשים, שאנחנו במובנים מסויימים עשירים מהם, ולכן יש לנו דברים שאצלם אין.
יחסית לגודל ולכמות האנשים, ישראל. היא ממש מפותחת וכמו שאמרו ארהב הידרדרה בקורונה
זה גם תלוי במדינות בארצות הברית כי לא כל המדינות מפותחות
ארה"ב, מדינה עשירה יותר.
אבל אין להם ביטוח רפואי, והשכלה עליונה עולה הון.
אבל אין להם ביטוח רפואי, והשכלה עליונה עולה הון.
באותו הנושא: