3 תשובות
ברור.. אבל נראלי שיש חלק מהכבישים שהם רק שלהם או כבישים שהם רק למתנחלים
כן.
יש כבישים שאין להם טעם לנסוע בהם כמו כבישים שמובילים ליישובים
יש כבישים שאין להם טעם לנסוע בהם כמו כבישים שמובילים ליישובים
יש כבישים שהם מיועדים רק ליהודים ויש כבישים שהם רק לערביי יהודה ושומרון
באותו הנושא: