4 תשובות
כמובן*
אוקי אז ככה:
חבילת עפרונות (אני ממליצה על שפיצים 0.7 hb)
חבילת מחקים (כמוון שאחד לקלמר)
לא צריך תושים אלא רק עטים צבעוניים
מרקרים חשוב ביותר!
מספריים (לא חובה)
דבק ממש קטן (לא חובה)
סרגל
טיפקס
כמה עטים
ממליצה על שדכן
תיקייה לדפים (יחלקו הרבה לקרת תחילת שנה עד אמצע)
וזהו:)
שנת לימודים טובה והמשך יום טוב p:
חבילת עפרונות (אני ממליצה על שפיצים 0.7 hb)
חבילת מחקים (כמוון שאחד לקלמר)
לא צריך תושים אלא רק עטים צבעוניים
מרקרים חשוב ביותר!
מספריים (לא חובה)
דבק ממש קטן (לא חובה)
סרגל
טיפקס
כמה עטים
ממליצה על שדכן
תיקייה לדפים (יחלקו הרבה לקרת תחילת שנה עד אמצע)
וזהו:)
שנת לימודים טובה והמשך יום טוב p:
ציוד רגיל כמו כל שנה, קלמר, עטים, עפרונות, מחקים, וכ'ו..:)
http://www.tipo.co.il/apps/forum/forum_posts.asp?tid=884325&pn=1
הנה קישור
מקווה שעזרתי:)
הנה קישור
מקווה שעזרתי:)
באותו הנושא: