5 תשובות
לא, לחברה שלי גם לא חילקו, רק במרץ.
יש לי חברים שמקבלים נראהלי כשהם יחזרו וזה עוד מלא זמן..
שואל השאלה:
^^ככה גם לנו..
אנונימית
אנחנו עדיין לא קיבלנו
גם אנחנו לא קיבלנו.אמרו לנו שכנראה נקבל השבוע-אבל גם זה לא בטוח:\