התנשקתי אתמול עם ידיד שלי (מי שיש לו ניסיון בנשיקות שיכנס רגע)
התנשקנו כבר לפני תשעה חודשים פעם ראשונה וזה היה ממש ממש רטוב כאילו באמת זה היה נשיקה אמריקאית וכל השפתיים שלי היו רטובות ברמות ואתמול זה גם היה ככה ממש בנשיקה של 5 שניות אשכרה כל הפה שלי היה רטוב מרוק זה אמור להיות ככה בכלל? הוא היחיד שהתנשקתי איתו אז אין לי כל כך למה להשוות אני לא מבינה אם נשיקה אמריקאית (אמריקאית למי שלא יודע זה פשוט בלי הלשון אבל כשכן סוגרים ופותחים את הפה) אמורה להיות ככה רטובה