6 תשובות
כן. זה הומור, לא אמורים להפגע מזה.
כן זה מצחיק
פשוט לא , זה הדבר האחרון שיצחיק אותי
לא אכפת לי הומור שחור בלהבלבלהלה זה נושא שעדיין "טרי" ובתור אחד שחצי מהמשפחה שלו מתו בשואה וסבא וסבתא שלו ניצולי שואה אז זה הדבר האחרון שיצחיק אותי
בכלל לא
אותי זה סתם לא מצחיק אבל כן אני מכירה כמה
DF1
אותי זה מצחיק אבל תלוי באנשים ובזמן. זה הומור אין לו גבול וזה בסדר שיש אנשים שזה לא מצחיק ושיש אנשים שכן.