10 תשובות
את בקומת קרקע??
את סתם מגזימה
אני בתוחה שזה כלום
אל תעשי כלום לכי לישון
אני בתוחה שזה כלום
אל תעשי כלום לכי לישון
תבדקי בחלון בזמן שאת מדברת עם אמא שלך בטלפון
שואל השאלה:
לתגובה הראשונה- אני בבית פרטי ואני בקומה הכי למעלה אבל בכל זאת
ולתגובה השנייה- אני רוצה אבל אני מפחדת רצח וגם אני שומעת נשימות קריפית כאלה סעמק למה לא הלכתי לישון מקודם
לתגובה הראשונה- אני בבית פרטי ואני בקומה הכי למעלה אבל בכל זאת
ולתגובה השנייה- אני רוצה אבל אני מפחדת רצח וגם אני שומעת נשימות קריפית כאלה סעמק למה לא הלכתי לישון מקודם
אנונימית
שואל השאלה:
אמא שלי ישנה^
אמא שלי ישנה^
אנונימית
פשוט תבדקי את החלון וזהו, אם יש משהו תעירי את אמא זה לא ביג דיל
שואל השאלה:
אבל בשביל זה אני צריכה לפתוח את התריס וזה יעשה רעש ואז הם ימצאו אותי והרגו אותי ביי^
אבל בשביל זה אני צריכה לפתוח את התריס וזה יעשה רעש ואז הם ימצאו אותי והרגו אותי ביי^
אנונימית
פ0שוט תזמיהי משפטרה
נראלי זה סתם גניחות של ס..
באתי לתפוס אותך
באותו הנושא: