התחברות הרשמה

מי כאן טעם שוקולד השחר הפרווה ????? הוא טעים ???

6 בפברואר 2021, 23:16
שוקולדטעמיםמאפים    
3 תשובות
הוא ממש אחלה :)
א
אהאהאהאהאה
אני
הוא לא כזה נורא דווקא סבבה אבל ברור שחלבי יהיה יותר טעים
א
אני מי שאני.
שואל השאלה:
^^
כן, זה ברור חחח
ל
לידור מאיר
באותו הנושא:
שוקולד "השחר" או שוקולד "נוטלה"?
שוקולד השחר או שוקולד נוטלה?
למה אנשים לא מבינים ששוקולד השחר זה טעים ונוטלה זה איכס?
פעם שלישית סקר: שוקולד השחר או שוקולד נוטלה
מה יותר טעים, שוקולד השחר או נוטלה?
איזה שוקולד הכי טעים על המצה שוקולד נוטלה או שחר ?
מה אתם מעדיפים? שוקולד נוטלה או שוקולד השחר ?
מה יותר טעים שוקולד נוטלה או שוקולד השחר
נכון אוכלים מצות רק עם שוקולד "השחר" כי זה יותר טעים? בכללי נוטלה הרבה יותר טעימה מהשחר אבל על מצות השחר יותר טעים
שוקולד שחר זה חלבי או פרווה?
מה יותר טעים מצה עם שוקולד השחר או נוטלה?