5 תשובות
כי באלנו לפעמים לול
בשביל שלא ידעו על מי דובר כשהן מדברות על אותו בן אדם
למה בנות לא צריכות?
סתם כי בא לנו
סתם כי בא לנו
סתם כי בא מה למה
שאלה הזויה חחח, פשוט יש לפעמים צורך שלא ידעו על מה ומי מדובר
באותו הנושא: