3 תשובות
שואל השאלה:
אני מעדיפה לא להגיד מי זה
אבל כאילו מה למה לא
אני מעדיפה לא להגיד מי זה
אבל כאילו מה למה לא
אנונימית
תראי את רואה את זה מתקדם לאנשהו?
את חושבת שזה יפריע לך כל הבנות סביבו? לי זה לא נשמע רעיון טוב אבל אם לך זה לא יפריע לכי על זה
את חושבת שזה יפריע לך כל הבנות סביבו? לי זה לא נשמע רעיון טוב אבל אם לך זה לא יפריע לכי על זה
אם בא לך להכיר אותו אז תשלחי לו הודעה אם פחות מתחשק לך כרגע אז תמשיכי הלאה
באותו הנושא: