6 תשובות
את צריכה גם להתאמן זה לא יעזור לך רק לאכול בריא
שואל השאלה:
אני מתאמנת.. אבל לא אוכלת בריא
אנונימית
סוכר זה משמין תנסי להמנע ולאכול סוכר מפירות
פחות מאכלים שומניים וג'אנק פוד
תוודאי שאת אוכלת פחמימות אבל לא פחמימות שמנות
תחליפי את הלחם ללחם מלא ואת הפסטה למלאה ותוודאי שאת אוכלת את כל אבות המזון
פירות זה סוכר טוב! אל תקשיבי להם תאכלי פירות זה חשוב ובריא
אמרתי שתמנע מסוכר ושתאכל סוכר מפירות... תקראי שוב לפני שאת כותבת
רשמת להמנע...