4 תשובות
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
אויש קינמטיקה זה נוראי זאת פשוט המצגת הכי חסרת תועלת בעולם...
אבל בקשר לטראומה בכללי, יש לי דיי הרבה סיכומים בנושא אז את יכולה לשלוח לי הודעה ואני אעביר לך
אם את רוצה עזרה או הסברים מוזמנת לשאול אותי בפרטי (אני במדא 4 שנים)
טראומה זה בעיקר להבין את המנגנון למה זה קורה ואז יותר קל לזכור (כי זה הגיוני) את הסימנים הסכנות הטיפול וכו
לגבי הקינמטיקה אין באמת מה לזכור כול כך... את צריכה פשוט לזכור שאם הכוח שהופעל על הכלי המסויים (נגיד אוטו לדוגמא) גדול (כלומר האוטו ממש מעוך ) אז הסיכוי שיהיה שם פצוע קשה גבוה מאוד גם אם במבט הראשוני לא נראה שהוא סובל ממשהו. את צריכה לזכור שאם יש לך קורי עכביש על השמשה זה ממש מחשיד לפגיעת ראש כול שהיא ובגדול להפעיל את ההגיון ואת תצליחי בקלות לענות על שאלות במבחן ותצליחי בשטח