7 תשובות
לפעמים אני מזמין מאלי אני חושב 350 הכי יקר שהזמנתי בחתיכה אחת
30 לא כולל משלוח שהוא 30
ז*ן על שיין
1883 אחרי קופונים
שואל השאלה:
1800??

והכל היה טוב?
שמת לב לביקורות?
אנונימית
האמת אני סתומה ולא הסתכלתי בכלל על ביקורות אבל מתוך 64 פריטים איזה 60 היו סבבה אז יצא לי די טוב
2,745 חחח אחרי קופונים
שואל השאלה:
ואו כמעט 3000

הזוי
זה אשכרה חצי משכורת שחודשית
אנונימית