התחברות
הרשמה
איך אני יכולה למחוק מהאחסון של האייפד את כל מה שהורדתי בטלגרם?
אני חייבת עזרה!!! זה לוקח לי איזה 10 גיגה ואני לא מבינה איך מוחקים את זה
6 בפברואר 2021, 14:51
עדיין לא התקבלו תשובות