12 תשובות
זה ממש לא בסדר
לא בסדר בכלל, תצאי עם מי שבא לך אם הוא עושה אותך שמחה
כאן לפני שזה החמות.
ולשאלה : תגידי לה שזה מממש לא משנה ותסבירי לה למה זה לא בסדר שהיא חושבת שאת צריכה להיפרד ממנו בגלל זה
תגידי לאמא שלך שהיא חייבת לקבל אותו כמו שהוא אם לא אז גם את לא תרצי להיות בבית
הגיע הזמן להיפרד....מאימא שלך
אין שום סיבה שבעולם שתחשבי אפילו להפרד ממנו..
אם לא טוב לאמא שלך שיהיה לה יום טוב
את בוחרת עם מי להיות, לא אמא שלך
תגידי לאמא שלך שזה מעליב אותו ותעשי לע אקספוז באינסטגרם ויזמינו לכם פיצה לבית יעשו בלאגן בטוויטר
שואל השאלה:
אני הסברתי לה כל מה שאמרתם והיא אמרה שהיא לא תתן לי לצאת מהבית
אני שונאת אותה!!!!
אנונימית
תסבירי לה שזה רק צבע עור
צבע עור לא אומר כלום על בן אדם
זו גזענות מדרגה ראשונה
אנחנו ב2021 את רשאית לאהוב מי שבא לך
תפסיק כבר עם הספאמים יואוו
מה יוצא לך מזה???

לכי עם הלב שלך
זאת גזענות למה לפסול בן אדם לפי צבע עור
זה ממש לא בסדר. הוא בן אדם בדיוק כמוהה