5 תשובות
ירד לי האייקיו מהשאלה
זה כינוי שהוא נתן לו בילדות לפי מה שהבנתי, כמו שבאקוגו נתן למידוריה את הכינוי "דקו"
כי זה כינוי
הם חברי ילדות
הם חברי ילדות
השם המלא של באקוגו זה "קאטסוקי באקוגו" מידוריה ובאקוגו חברים מאז ילדות והם היו ביחד בגן, הוא קורא לו קאצ'ן כשם חיבה כמו שבאקוגו קרא לו "דקו" אבל זה היה יותר בקטע של עלבון
אין לי מושג מה זה אומר, אבל אני יודעת שזה כינוי להערצה, מידוריה העריץ אותו אז הוא נתן לו את הכינוי הזה