2 תשובות
לחיצה ארוכה על המסך ואז על האפליקציה ואז יש אפשרות להסתיר אפליקצייה
שואל השאלה:
מופיע להסיר אותה ממסך הבית שזה שם אותה בצד,לא לזה התכוונתי