4 תשובות
הייתי אומרת לך לחסוך...
אבל מאחר ואמרת שאת לא יכולה לעבוד...
אולי תתיעצי עם אחד ההורים?
אל תבקשי כסף... אלה פשוט תשאלי מה לעשות.. אם הם יציאו לך אז למה לא...
תחכי בסבלנות אין מה לעשות כל כך
לא מרגישה ביטחון תאספי את השיער
לא אל תעשי החלקה!!
אני עשיתי החלקה ואני לא יודעת איך להיפטר ממנה
אני מתחרטת על זה מאוד
שואל השאלה:
עשיתי פעם אחת כבר
אנונימית