50 תשובות
"רוב העולם
מאיפה לך מה הטעם שלך רוב העולם מה אתה רוצה חחחחח
גילגול נשמות
אבל ברור לשנינו שאתה כותב מליון ואתה סתם
מפריז
חוץ מזה כנראה שאתה לא מבין את סדר גודל האנשים שיש בעולם
שואל השאלה:
איך להשתזף? לא מצליחה בשמש
נהפכת לאדומה כמו עגבניה
אנונימית
שואל השאלה:
הייתי רוצה להיות אתיופית
אנונימית
מכון שיזוף (:
יש גם שיזוף בהתזה זה פחות בטוח אבל התוצאות הרבה יוצא מהירות
שואל השאלה:
אין על אתיופים
אנונימית
abo.mhamad - וואי יגזען איכס
אה טוב אם זה מה שקרה עם חבר שלך.. כנראה שזה נכון.
שואל השאלה:
ועל ערבים??
אנונימית
בסדר מוחמד עכשיו שינית לרוב החברים שלי ולא רוב העולם. זה לא גזעני
זה פשוט לא אומר שככה גם רוב העולם
יש הבדל ענק חח
אין בעיה
חחח למה שופטת xd
פשוט לא מסכימה
מותר להביע פה את הדעה לא?
כי דיברתי על מה שכתבת לפני
ואז הסברתי שמה ששינית לא היה גזעני
טוב אני מתנצלת
חחח אוקיי יופי d:
נודר ששואלת השאלה אתיופית
אבל לשאלה תשארי בצבע שלך הוא הכי יפה ורוב הגברים נעדיף רוסיות על אתיופיות
אנונימי
ושלא תחשבו שאני גזען אני אתיופי בעצמי אבל כל אחת והצבע שלה פשוט אני יודע שכל הגברים כמעט מעדיפים רוסיות על אתיופיות וגם אני אז לא צריך לנסות להיות אתיופית
אנונימי
מה הקשר למשיכה? היא ליטרלי רק החמיאה לאתיופיות ורוצה את הצבע עור שלהן למה אתם מורידים לאתיופיות בשביל להעלות לה??!
לשאלתך-תהיי שלמה עם מי שאת! חוץ מלהשתזף אין לך כל כך מה לעשות...
אנונימית
אתיופיות באמת ממש יפות
ידעתי שברגע שאני אכנס לשאלה יגידו דברים מיותרים על אתיופיות.
ושואלת השאלה אם את אתיופית תאהבי את עצמך ואל תקשיבי לאנשים אני רואה בטיקטוק כמה אתיופיות הן מיוחדות ויפות וכמה מחמיאים להן מי שלא רואה את זה הפסד שלו.
ואם את באמת רוסיה אני בטוחה שאת מהממת ומעלפת איך שאת אין רע בלהיות לבנה ואם את מרגישה חיוורת יש ברונזר זה מה שאני עושה.. והכל בסדר כולן יפות.
אנונימית
אני יודע ששואלת השאלב אתיופית אבל עדיין תגידי את רצינית? הרוב מעדיפים לבנות על אתיופיות
אנונימי
אם אתה יודע שהיא אתיופית למה אתה אומר לה את זה?
אנונימית
להשתזף
^זה לא משנה.
ואם רוסיה באמת הייתה שואלת את זה?
אנונימית
אמאלה אני בהלם חחח תקשיבו שהתשובות כאן לא קשורות לשאלה בכלל זה ניסון התנקשות באתיופיות מזה חחח (דמיינו שיש פה סמיילי בוכה מצחוק)
ושואלת השאלה הכל טוב את מהממת מקסימום יש קרם שיזוף
ואם את אתיופית את גם מהממת
אנונימית
ואיי תפסיקו להגיד אתיופים כשאתם מתכוונים לצבע ולא לעדה
מה הבעיה שלכם להגיד שחורים? למה הפכתם את המוצא האתיופי לשם כללי לאנשים שחורים
כמו שאת תגידי צבע של מזרחים ולא צבע של עיראקית
תגידי צבע של שחורים כלכך קשה לכם להגיד שחור?!
אנונימית
אבו מחמד אתה ערבי לא? יש אצלכם שחורים בשפע אז אתה יודע שיש עוד שחורים חוץ מאתיופים
אז תפסיק להגיד אתיופים כשהכוונה זה לשחורים בכללי
אנונימית
מה את מפגרת מה יש לך היא אמרה אתיופיות לא שחורות ומה את מתמסכנת עכשיו
אנונימית
^היא דיברה על הצבע אז היא מתכוונת נטו לצבע שזה אומר שהיא מתכוונת לאנשים שחורים
לא רק לאתיופים יש צבע שחור
איפה התמסכנות? חח אתם תמיד אומרים את זה בשביל להרגיש טוב עם עצמכם והאירוניה היא שאתם המתמסכנים מספר 1.
אנונימית
נו באמת אני אתיופית בעצמי אבל את קטנונית
אנונימית
אבו עלי על מה אתה מדבר לא הבנתי מה אתה רוצה
אנונימית
קטנונית? שמעי שאת דפוקה
הם אומרים אתיופים במקום שחורים כי הם חושבים שלהגיד שחור זה קללה או מילת גנאי
אנונימית
תגידי מה יש לך מה זה קשור לשאלה זה סתם עכשיו לחפש
אנונימית
^זה קשור. אני מנסה ללמד אותם להבין ששחור זה לא מילה שצריכה לגרום להם להרגיש לא נעים לומר אותה
ושאתיופי זה מוצא ולא כל השחורים הם ממוצא אחד
היא לא הייתה רושמת באלי צבע של בריטית
היא הייתה רושמת באלי צבע של לבנה.
אז מה הבעיה לרשום באלי צבע של שחורה? למה תמיד כשהם מדברים על לבנים הם אומרים לבנים ולא עדה אחת אבל כשהם מדברים על שחורים הם אומרים אתיופים
זה כי הם חוששים להגיד שחור
אנונימית
^אומרים שחור. זה סהכ צבע
אנונימית
^ אם מדברים על הצבע עור אז כן
ושואלת השאלה דיברה על הצבע עור
אנונימית
כהה עור.... מה אני חיית מחמד? תגיד שחור מה אתה מפחד
ואנונימית עכשיו הבנתי אותך את צודקת אבל זה גם בא מהרגל של אנשים
אנונימית
אבל כהה עור זה כמו לקרוא ללבן בהיר עור זה מטומטם
אנונימית
אני בת אתה לא רואה שכתוב אנונימית?
או שרגע מה כתוב אנונימי?
אנונימית
לא משנה בקיצור בחיים לא אמרו לי כהת עור ובחיים לא קראתי ללבן בהיר עור
ושחור זה לא מילה גסה אחשלי
אנונימית
יש לך תבעיה דבר ראשון מהתחלה הייתי אנונימית
דבר שני למה לא נשמע טוב? אל תהפוך את המילה שחור כאילו זה איזה קללה כל עוד אתה לא בא ביציאה של "ישחור" בכוונה כדי להעליב זה בסדר די לעשות אותנו יותר רגישים ממה שאנחנו
אנונימית
את לא רוצה.
אבו מאחמד
מה אתה נעלב? לא בא לה לתת לך פרח
שואל השאלה:
לא נתתי לך פרח
היית רוצה
אנונימית
^^זה לא קשור לבנים! היא לא אמרה שלא נמשכים אליה! היא אמרה שהיא מקנאה(בצדק) בצבע עורם של אתיופיות! אני מבינה שהבנת הנקרא אין לך אע.
אם אתה חושב שתעלה לה את הביטחון בזה שתגיד שבנים נמשכים יותר ללבנות אתה טועה!
אני למשל, אם הייתה לי את האפשרות לבחור צבע הייתי בוחרת להיות כהה בלי קשר למי נמשך אלי ומי לא,למה? כמו ששואלת השאלה אמרה אני חושבת שזה צבע מיוחד ויפה,מראה שונה ובולט יותר.
אנונימית
תמשיכי, זה טוב. סתם רציני תשתזפי מה לומר, אין עוד דרך. תחפשי אם יש ניתוח כזה