4 תשובות
שואל השאלה:
תודה ממש❤
אני מכירה ילדה יותר נמוכה ממך חחח אל תדאגי כל אחד מתפתח בזמן שלו בנתיים תאכלי בריא ותעשי ספורט והכל יהיה טוב :) וגם להיות נמוכה זה לא דבר רע.
שואל השאלה:
אני יודעת אבל אני מטר 32
זה לא משנה..
עליתי לכיתה ז' מטר ארבעים וקצת ולאף אחד לא היה אכפת.
זה בדיוק הגיל הזה שזה משתנה ולהיות נמוכה זה לא מבאס ואפילו מגניב , הכל טוב :)