3 תשובות
אם אתה רוצה שהרגשות יעלמו זה שתדבר איתה לא יעזור זה סתם יגרום לעוד יותר רגשות ומחשבות עלייה,תסיים עם זה
אנחנו לא באמת יכולים לעזור לך כי לא אנחנו הם אלו שבתוך הסיטואציה בה אתה נמצא.
אי אפשר לברוח מהתמודדות ומקבלת החלטות זה דבר ראשון. ולגביי הרגשות, אם אתם באותו ראש תמיד אפשר להילחם ביחד על הקשר ולדבר על מה שמפריע. אבל אם היה לכם קשר רעיל או שהיא פגעה בך אז אל תחזור לאחור.. אבל שתדע שרגשות לא נעלמים ככה סתם בלי סיבה. ואגב למה פנית אליה מלכתחילה אם כל מה שרצית זה שיחה יבשה? אם תרצה לתת לי יותר פרטים ושאתן לך דעה אובייקטיבית ועזרה אז אני פה.
באותו הנושא: