9 תשובות
תבכי מהשיר, ואחרי זה תלכי לעשות את השיעורי בית :)
שואל השאלה:
why dont you love me
ואין לי זמן, יש לי טונות שיעורים ומבחן להתכונן אליו
אנונימית
של 5sos? או אחר?
אנונימית
שואל השאלה:
אחר
של hot chelle rae
אנונימית
תבכי, זה עדיף לגמרי על שב ולפעמים זה אפילו יותר חשוב.
כנראה שאת צריכה להשתחרר ממשהו או שמשהו מעיק עלייך, אז תשמעי אותו,תבכי כמה שניות, תשתי כוס מים ככה להירגע ואז תחזרי לשב.
בהצלחה:-)
שואל השאלה:
אם אני אתחיל לבכות זה לא יגמר, אני לא יכולה לבכות..
פשוט איך לצאת מהעצב הזה?
אנונימית
תמיד יש זמן לשירים,אמא שלי אומרת שכל עוד אני מבינה את החומר בשיעור שיעורי בית הם לא העיקר,העירק שאת תביני את החומר מהשיעור,מבחנים יסתיימו הם לא כל הזמן יש מנוחות ויש תקופות לחוצות
אני קצת באיחור אבל זה בסדר להתפרק מדיי פעם גם אם זה לא לקצת זמן.
אם את מרגישה שאת לא רוצה, תשמעי שירים שמחים. כאלה שלא גורמים לך להרגיש ככה למרות שאת מאוד אוהבת אותם, לפחות לעכשיו
קחי לך כמה דקות לפרוק לא יהרוג אותך