3 תשובות
פחחחחחחח תעשי תעשי אם את רוצה פשוט תשמרי עליו טוב ואם את רוצה שמתחיל להפתח זיהום תתפלי בזה בהקדם האפשרי או שתורידי את העגיל
שמעי
יש לי ספטום כבר שנה שנתיים, בחיים לא נשמתי את הסוגר שלו והוא 90% מהזמן בפנים כי לא יודעים עליו בבית שלי, תסגרי אותו טוב והוא גם בכלל לא ייפתח לך , תשמרי עליו תחטאי שלוש פעמים ביום תדאגי לא לגעת בו הרבה בחודש הראשון ויהיה בסדר
אני עם סיכון גבוה לזיהום בגלל כל מיני דברים בעור ולא קרה לי כלום
אל תדאגי
גוגל סתם מלחיץ
שמרי עליו ויהיה בסדר
אגב ממליצה לעשות בקיפוד, הם מסבירים לך על החיטוי והכל גם
אמנם זה איזה 150 אבל זה שווה את זה