4 תשובות
תמשיך לנגן כל יום כמה שאתה יכול (הכי חשוב זה להתמיד) ועם הזמן האצבעות שלך יתחזקו ותוכל לנגן יותר זמן, פשוט תמשיך להתאמן זה הכי חשוב ואל תתייאש אם אתה לא מצליח משהו כי אם תמשיך להתאמן בטוח תצליח
זה ככה בהתחלה לאט לאט מתרגלים
בהתחלה זה סיוט לאצבעות וכואב ברמה הזויה.. אבל הכל טוב, תהיה סבלני. תעשה מתיחות לאצבעות (יש ממש סרטונים ביוטיוב שיכולים להכווין אותך) וגם אם תתאמן חצי שעה ביום- זה בסדר. אחרי כמה זמן תאריך את זה
זה ככה כמעט בכל כלי המיתר. ככל שתתקדם ותתמיד אתה פחות תרגיש את זה. אני כבר לא מרגישה את זה בכלל.
בהצלחה:)