3 תשובות
לא. בשיין אפשר להזמין באלפי שקלים והחבילה לא נתקעת במכס
קרה לי שעשיתי הזמנה ממש גדולה
שהיא הגיעה למכס קיבלתי הודעה לרשום תעודת זהות בשביל לשחרר את החבילה וזהו

שיין משלמים על המכס
עלי אקספרס אמור לשלם בשבילך על מכס אם אני לא טועה. לזיפי יש ביטוח אז פעם הבאה תזמיני משם