10 תשובות
ממש לא
לא
לא
נופ
חחח לא אבל איזה מגניב אם זה כן היה
נופ זה לא מוריד לך , הפרחים שיש לך נשארים אצלך , הפרחים שמופיעים ליד התשובה של העוזר אלו פרחים חדשים שאת יכולה לתת לו אם הוא עזר לך/והתשובה שלו הייתה מנוסחת טוב (אם זה היה ככה וועליה מה היה קורה)
אם זה היה קורה
אהבתי אתכם כל מי שדיברתי איתו
אהבתי אתכם כל מי שדיברתי איתו
לא
אין קשר בין הפרחים שאת נותנת לפרחים שאת מקבלת
כשאת פותחת שאלה את יכולה לחלק עד 5 פרחים
לעומת זאת כאשר את עונה לשאלה, כל עוד ולא חולקו כל ה-5 פרחים בשאלה, את תוכלי לקבל פרח, וזה כמובן במידה ושואל השאלה יהיה מרוצה מהתשובה שנתת לו והוא יחליט לתת לך פרח
אבל את צריכה לדעת שאפשר לקבל רק פרח אחד על כל שאלה, זאת אומרת שאם ענית פעמיים לאותה שאלה וקיבלת שני פרחים, זה ייחשב לך לפרח אחד בלבד
דבר נוסף שאת צריכה לדעת, שאם תעני מ'אנונימי' הפרח שתקבלי לא ייחשב לך ולא ייספר לך בין שאר הפרחים, לכן כדאי שתשקלי היטב לפני שאת עונה מ'אנונימי'
עוד דבר שעלייך לדעת, זה שאם ענית לשאלה וקיבלת פרח ונמחקה תשובתך או השאלה שענית עליה, גם הפרח שקיבלת מאותה השאלה יימחק.
כשאת פותחת שאלה את יכולה לחלק עד 5 פרחים
לעומת זאת כאשר את עונה לשאלה, כל עוד ולא חולקו כל ה-5 פרחים בשאלה, את תוכלי לקבל פרח, וזה כמובן במידה ושואל השאלה יהיה מרוצה מהתשובה שנתת לו והוא יחליט לתת לך פרח
אבל את צריכה לדעת שאפשר לקבל רק פרח אחד על כל שאלה, זאת אומרת שאם ענית פעמיים לאותה שאלה וקיבלת שני פרחים, זה ייחשב לך לפרח אחד בלבד
דבר נוסף שאת צריכה לדעת, שאם תעני מ'אנונימי' הפרח שתקבלי לא ייחשב לך ולא ייספר לך בין שאר הפרחים, לכן כדאי שתשקלי היטב לפני שאת עונה מ'אנונימי'
עוד דבר שעלייך לדעת, זה שאם ענית לשאלה וקיבלת פרח ונמחקה תשובתך או השאלה שענית עליה, גם הפרח שקיבלת מאותה השאלה יימחק.