7 תשובות
כן!!
אנוכי זוכרת
כן.
FML
זה היה הסדרה האהובה עליי
וואו סדרה כל כך טובה וחמודה,
אני חושבת שעדיין משדרים אותה. :)
כןכןכןכןכן היא הייתה סדרה ממש טובה