4 תשובות
כי המיטות שם דורשות כרית ושמיכה, אין. יש רק מזרן
אני אישית קיבלתי כרית ושמיכה,תביא עוד שמיכה כי קר.
אתה מגיע לשם והכל ריק. אתה צריך להביא לעצמך כרית שמיכה מצעים. הכל
אתה חייב להביא שמיכה מצעים וכרית בשביל עצמך, עדיף לך שלא יביאו לך מהצבא כי זה גועל נפש..
באותו הנושא: