5 תשובות
אה למי יש כח
שואל השאלה:
פליז בבקשה
פליז בבקשה
אנונימית
למטה - "אני גאה בך!".
אני גאה בך, אני גאה בך שלא הרגתי את עצמך היום.
אני גאה בך שלא התאבדת.
אני איבדתי את אבא שלי כי הוא התאבד(נראלי)
אני אפילו פעם ניסיתי להתאבד.
כל 40 שניות מישהו מת עי התאבדות
באמת שאין לי כוח לעשות עוד כי הוא התחיל לדבר מהר לול סליחה
אני גאה בך שלא התאבדת.
אני איבדתי את אבא שלי כי הוא התאבד(נראלי)
אני אפילו פעם ניסיתי להתאבד.
כל 40 שניות מישהו מת עי התאבדות
באמת שאין לי כוח לעשות עוד כי הוא התחיל לדבר מהר לול סליחה
אני גאה בך שלא הרגת את עצמך היום.
אני גאה בך שלא התאבדת.
אני איבדתי את אבי ואשתי להתאבדות (יעני הם התאבדו) ואני בעצמי ניסיתי להתאבד. כל 40 שניות מישהו מת מהתאבדות.
אני יודע שזה מוזר לשמוע ממישהו "היי אני גאה בך שלא התאבדת" אבל אתה יודע מה זה המציאות של מחלות נפש. המציאות של הדיכאון המציאות של הקולות בראש שלנו, הכאב בליבנו, הרגשה שאנחנו נטל לכולם, שהחיים יהיו הרבה יותר טובים בלעדינו ואם אנחנו נעלם כל הבעיות שלהם יעלמו - זה בולשיט. זה פאקינג דיכאון בראש שלך זה פאקינג חרדה בראש שלך פאקינג מסתובב חופשי ואומר לך שיט שהוא לא נכון ולמה? כי אתה פאקינג בד אסס (יעני בן אדם קשוח) מודר פאקר (טוב נו זה קללה קצת הגיוני) אתה עברת את כל ה 100 אחוז ואתה לא הגעת כל כך רחוק רק כדי להגיע כל כך רחוק. החיים הפילו אותך ועדיין קמת ובגלל זה, בגלל זה אני גאה בך. אתה יודע מה אתה מדהים, אתה חזק ומגיע לך להיות כאן ופעם הבאה שהשיט הזה יהיה בראש שלך, תדבר על זה ותדבר על הרגשות שלך כי אז אתה תתפלא שאתה כן חשוב לאחרים.
אני גאה בך שלא התאבדת.
אני איבדתי את אבי ואשתי להתאבדות (יעני הם התאבדו) ואני בעצמי ניסיתי להתאבד. כל 40 שניות מישהו מת מהתאבדות.
אני יודע שזה מוזר לשמוע ממישהו "היי אני גאה בך שלא התאבדת" אבל אתה יודע מה זה המציאות של מחלות נפש. המציאות של הדיכאון המציאות של הקולות בראש שלנו, הכאב בליבנו, הרגשה שאנחנו נטל לכולם, שהחיים יהיו הרבה יותר טובים בלעדינו ואם אנחנו נעלם כל הבעיות שלהם יעלמו - זה בולשיט. זה פאקינג דיכאון בראש שלך זה פאקינג חרדה בראש שלך פאקינג מסתובב חופשי ואומר לך שיט שהוא לא נכון ולמה? כי אתה פאקינג בד אסס (יעני בן אדם קשוח) מודר פאקר (טוב נו זה קללה קצת הגיוני) אתה עברת את כל ה 100 אחוז ואתה לא הגעת כל כך רחוק רק כדי להגיע כל כך רחוק. החיים הפילו אותך ועדיין קמת ובגלל זה, בגלל זה אני גאה בך. אתה יודע מה אתה מדהים, אתה חזק ומגיע לך להיות כאן ופעם הבאה שהשיט הזה יהיה בראש שלך, תדבר על זה ותדבר על הרגשות שלך כי אז אתה תתפלא שאתה כן חשוב לאחרים.
באותו הנושא: