9 תשובות
שאלה טובה
אחותי גם רוצה לדעת
אחותי גם רוצה לדעת
כתמים שומניים שלא יורדים במים
לנקות את הטבור d=
אני שמה אחרי גילוח.
ויש כאלה שגם מאוננים עם זה.
ויש כאלה שגם מאוננים עם זה.
את יכולה להשתזף עם זה אבל זה לא הכי טוב לעור עדיף לך כבר שמן שיזוף ובעיקרון זה בשביל עור של תינקות זה עובד גם על עור רגיל פשוט פחות טוב
זה רק במידה ובאלך סרטן העור^
אוקיי תקשיבי
אם אחרי גילוח מגרד לך ממש אז תשימי את זה כיאלו תמרחי את זה וזה נעים ומרגיעע
אם אחרי גילוח מגרד לך ממש אז תשימי את זה כיאלו תמרחי את זה וזה נעים ומרגיעע
שואל השאלה:
מה סתומרת סרטן העוק זה מסרטן???
מה סתומרת סרטן העוק זה מסרטן???
אנונימית
לאלא!
שמן תינוקות לא מסרטן.
להשתזף עם שמן תינוקות שלא מיועד לזה זה מסרטן
שמן תינוקות לא מסרטן.
להשתזף עם שמן תינוקות שלא מיועד לזה זה מסרטן
באותו הנושא: