7 תשובות
איזו שאלה מעניינת
סתם כי זה נוח לנו
כי זה פחות רשמי
שואל השאלה:
אז מה הבעיה להגיד אני אוהב אותך חח
אנונימית
אני רושם אני אוהב אותך חח אפיתו אני מאוהב בך
כי למה צריך את האני ואותך את יודעת שזה מכוון אלייך
אני רושם אני אוהב אותך לא יודע